.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:
کنگره شهدای کارگری مازندران برگزار میشود

هشتمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران عصر روز گذشته 19 آبان با حضور مدیران کل مجموعه در مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مازندران برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل، علی بابایی کارنامی قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه ضمن تقدیر از حضور مدیران کل مجموعه و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از همدلی خاصی  برخوردار است که در کشور این امر بی سابقه است که نشان دهنده فرهنگ کار گروهی در مجموعه است.

وی افزود: برنامه های راهبردی اشتغال ابلاغی توسط وزارت متبوع باید جدی گرفته شود که این کار باز هم با خرد جمعی و همدلی امکان پذیر است.

بابایی با تأکید به ضرورت توجه به شرکای اجتماعی خانواده تعاون، کار و رفاه افزود: باید تمام توان خود را در جهت خدمت به کارگران، کارفرمایان و تعاونگران و تمامی مردم شریف استان بکار گیریم البته این روحیه در مجموعه وجود دارد.

قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در پایان افزود: با توجه به ارزش بالای جامعه کارگری و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، به امید خدا و یاری مسئولین تا پایان آذر ماه سال جاری گنگره 980 شهید کارگری استان مازندران را در شهرستان ساری برگزار خواهیم کرد که امیدواریم بعد از سالها بتوانیم مراسمی در خور شأن شهدای کارگری استان برگزار کنیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.